dilluns, 11 de gener del 2016

ESBOÇ >PLÀNOL >MAQUETA >PROTOTIP >PRODUCTE: QUADRUM

Dur retorn de vacances. Tot i així, amb ganes de treballar i esforçar-se al màxim aquest nou trimestre.

Començem entregant els deures de vacances: un còmic en anglès. (estan penjats a la web de l'Anna. A la dreta el meu) Fets sobre el Projecte Tecnologic o L'electricitat. En aquest cas, el meu, ha sigut de l'electricitat perquè em resultava més senzill.
(Per cert! L'Anna, m'ha otorgat una altra medalla! Aquesta, reconeix la meva originalitat davant del meu còmic. L'afegeixo a l'entrada d'escore per si voleu passar a veure-la.)

En els altres 40 minuts, hem estat acavant de fer el Plànol del projecte i preparant un guió per l'anunci publicitari sobre la làmpada. Per cert! La nostre l'ampada ja té nom!!! L'hem decidit avuí a l'hora de tecnologia, es diu:

QUADRUM

Molt original heeee?
Bueno, deixem-nos de xarrameca...al que anavem. 
Hem gravat (amb só) un anunci per propagar el nostre producte i ha quedat molt bé!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada