dijous, 19 de maig del 2016

BERTA, ESTAS VIVA!?

Bona nit bertadicts!
Primer de tot, ESTIC VIVA!!
Ja fa una setmana aproximadament que vaig marxar amb l'institut de colònies tres dies (sent no haver avisat avans). Les meves companyes, afortunadament, s'han quedat a l'institut i, en la meva ausència, han pogut anar avançant el projecte. El que m'han explicat que han fet és això:

  • Amb l'Ana, han pensat que a cada lletre de Google li podria correspondre una asignatura de l'institut. Cada lletre potarà una pregunta de la asignatura escollida corresponent per a fer que la gent s'animi a contestar i interactuar així amb nosaltres. Aquest petit projecte, és per a posarlo a la pàgina web personal perquè així qui entri, podrà veure que, através de les energies també es pot apendre de tot. Algunes de les asignatures escollides, han sigut Art, Matemàtiques, Socials...
  • Omplir la mateixa fitxa que vàrem fer quan encara era Larry Page el nostre receptor (a llapis) però aquest cop, ha sigut a través d'una presentació de Google compartida per l'Ana.
I això és tot, que no és per res poc. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada